Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 11:42 am
Hihi. En dan wordt het schuifelen >D
Gheghe.
@Zsa; Hou een plekje voor mij vrij xD
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 11:44 am
Laten we dit gesprek voortzetten wanneer Lies terug is en het kan meevolgen xD
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 11:45 am
Of dat ze dan in de zaal staan en dan vraagt een van de twee de ander ten dans en dan vraagt Connor speciaal voor zijn lieve vriend Duxie een schuifelnummer aan. >D
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 11:46 am
Haha XD Of Lyra gaat even briefjes versturen (A) en Zsa jou post is te lief <3
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 11:54 am
Ea, waarom, liken jullie die twee zo
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 11:56 am
Omdat het schattig is D: Dat is toch duidelijk? xD
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 12:02 pm
Come on Caro Dux is like a bro to Liertje ze moet zich wel moeien met zijn liefdesleven x3 anders is ze eeb slechte sis like person xD tenminste wel in haar ogen^^
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 12:05 pm
1D interview als ze iets moeten zingen/rappen =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 12:10 pm
Maar van Lyra kan ik het snappen xD Is het dan duidelijk Q?
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 12:39 pm
Ja! Cx
--
Anyhow. Internet lag eruit, vandaar dat ik opeens wegwas xd en nu heb ik geen zin om de pc weer op te starten, dus ga ik maar pitten Cx
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 10:09 pm
David Smith schreef:
Bells moet David vragen ... Maar die twee gaan eerst nog fikse ruzie krijgen, denk ik zo x'D
:') *de drama*
Chanel Watson Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 10:13 pm
HalloHallo. Ik zag dat het forum een beetje inactief was geworden dus ik dacht, dan meld ik me maar even aan. Even overspringen naar ander nieuws. ME'N VRIENDIN HEEFT NIALL HORAN ONTMOET! IK BEN ZO JALOERS :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 10:56 pm
Super awesome dat ze Niall heeft ontmoet x3 ik ga met Zsa en Caro gewoon naar Londen en dan gaan we de jongens tegenkomen I'm sure :3 welkom op The Next Generation Gaby^^
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 11:26 pm
Gwen Bryson schreef:
David Smith schreef:
Bells moet David vragen ... Maar die twee gaan eerst nog fikse ruzie krijgen, denk ik zo x'D
:') *de drama*
Heel veel drama, that's for sure x'D
@Gaby; Jij Gaby van Warrior Cats? x'D Anyhow, voel u welkom op dit forum ^^.
Chanel Watson Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 12:24 am
Oehw, nog een 1D fan :3. Nouwee.. Ik zit op Warrior Cats, maar ik neem aan dat ik niet de enige Gaby ben. Wie speelt die Gaby dan xd
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 12:47 am
Hello, @Nien: Misschien zegt William wel nee~ hahahahahah >:] Misschien strakjes antwoorden op onze disc maar weet het nog niet. We zullen zien >.<
Hmz, niet veel te doen op het moment maar mag niet aan de pc xD dus.. ben er denk ik weer vandoor ^^
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 3:37 am
Ik denk dat ik door heb hoe je een postsheet moet maken!
Welke is beter?
- DEZE -
OF
- DEZE -
- Met hulp van Quinty C:
Laatst aangepast door Gwen Bryson op do jul 19, 2012 4:19 am; in totaal 3 keer bewerkt
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 3:46 am
Ik zou de onderste nemen als ik jou was (: Echt supermooi!
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 3:49 am
Miep x'D Ik zit hier een liedje mee te zingen. Ik luister 'm echt te vaak xD
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 4:17 am
Ik zou gewoon beiden nemen, heb je afwisseling ^^ Naja vind persoonlijk de bovenste mooier ;D
Yana Brown 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Nop Bekwaamheid: Zwarte Kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 4:18 am
Ik vind ze allebei wel leuk. De bovenste is alleen wat smal, daarom vind ik de tweede mooier.
Gwen Bryson Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 4:21 am
Ik heb de bovenste net even aangepast, naar de tip van Quinty C: Ik ga nog even wat prutsen, maar afwisseling is inderdaad een leuk idee =)
Yana Brown 1ste Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 4:23 am
Hoe heb je hem nu?
William Lee Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 4:26 am
Haha voor William heb ik 8 of misschien nog wel meer kaders :'] Voor Jay nu ook al 5 xD Kaders maken is leuk en zo zit je niet continu tegen hetzelfde plaatje aan te staren ^^
Hmm moet eigenlijk maar eens een topic gaan openen >.<
Yana Brown 1ste Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 4:29 am
Ik heb echt nog nooit wat met die kaders gedaan. Ben niet zo handig met codes P: