Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 26 years old already. Partner: One more fcking love song, and I'll be sick. Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jul 20, 2012 4:24 am
Mooi <3
IKNOW. Ik zit aan season 2 and and they just .. meuhh ;_;
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jul 20, 2012 4:47 am
Ik haat het knipperlicht relatie ding tussen de twee really, hoop dat ze in seizoen 5 weer samen zijn en blijven.
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jul 20, 2012 5:07 am
Vanmiddag m'n voet gestoten tegen deurpunt, bleek dat het volledig had gebloed wanneer ik net sok uit had gedaan. Middelste teen volledig open, I enjoy it
Mea Edwards Docent Gedaanteverwisseling
Wizard ID Leeftijd: 26 years old already. Partner: One more fcking love song, and I'll be sick. Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jul 20, 2012 6:26 am
Dianta, dat is gewoon .. eng D:
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jul 20, 2012 6:31 am
K*t beugel >< ik kan amper eten doordat mijn wangen kapot zijn door die buisjes en draadjes en ik kan niet kauwen door de sh*t verhogingen.
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jul 20, 2012 6:48 am
Awh meis ):
//huggie
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jul 20, 2012 9:34 am
En toen had Ianto een nieuwe tekst in zijn signature staan *stare* Ondertussen wacht ik nog steeds op een post van Gwen. Well, ik ga mezelf leren geduld te hebben.
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jul 20, 2012 10:18 am
Zo, bij Ianto gepost C:
Nu nog even bij Kenley posten, was helemaal vergeten dat Sammy al had gereageerd!
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 2:27 am
Ben je er tien dagen niet, staat het lalalalala-topic vol en zijn er nieuwe mensjes ;s
But, haaayz :3
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 2:51 am
Hellow Mimimi ik wil Albus wat ouder zodat ik zijn nieuwe fc kan gebruiken
Ebben Aicio Docent Verzorging van Fabeldieren
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 4:28 am
Okay vraagje: Wie houdt er van setjes maken? Want ik krijg er serieus geen gemaakt o_O
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 4:30 am
KAATISTERUG? =D
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 4:32 am
Jaaah, KAATISTERUG n_n
Ben alleen door mijn knie gezakt o_O
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 4:40 am
YEEEY =D
Awh, hoe dat? D:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 4:55 am
Wooosh posted met Dux
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 4:56 am
Whooh =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 5:11 am
Connor O'Macinsons schreef:
YEEEY =D
Awh, hoe dat? D:
Honkbal voor een afwasbeurt en het gras was een beetje hard nat xD Uitgeschoven dus en ik kon niet meer verder lopen :s
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 5:16 am
Oei, sounds painfull Kaat <3
Trouwens, ik wil best een setje voor je maken :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 5:21 am
Hmn, valt wel mee hoor, Bjorn is zo lief geweest om de hele tijd bij me te blijven xD
'nd yeay, moet ik plaatjes doorsturen of zoek je er liever zelf?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 5:27 am
Als je goede plaatjes hebt, of eventueel gif bestanden, mag je ze doorsturen :3 Met andere dingen die er op moeten ofzo x'D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 6:03 am
en is verstuurd n_n
Nu eens kijken of ik een postje met Ebben krijg gemaakt :3
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 6:40 am
Een kleine wijziging aangebracht in de regels. Voor het geval dat...
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 21, 2012 8:07 am