Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I'm feeling sexy and free. Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma aug 06, 2012 10:24 pm
And i fight like this... Drop a smoke bomb and i'll own you. Do a Cape Stun and i'll show you All the moves like Batman, i got the moves like Batman. I've got the na na na na na na na na moves like Batman. Call in some bats and they'll swarm you. I just kicked your ass, but i warned you. Got the moves like Batman, i got the moves like Batman. I've got the na na na na na na na na moves like Batman.
Mya Williams Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: # Bekwaamheid: Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen en Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di aug 07, 2012 4:32 am
Ik hou niet van Zwitserland.
Wil iemand trouwens een topic samen? Boooored.
Vasilisa Belikov Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 jaar Partner: Bekwaamheid: Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo aug 08, 2012 1:22 am
Ik mis Zsazsa En moet tot zaterdag wachten tot ik haar weer kan zien/dies En Max zie ik ook pas zaterdag.. Gelukkig zie ik al een paar lieve mensen vrijdags anders ging ik nog harder dood hier D:
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo aug 08, 2012 3:07 am
I say goodbye forever (:
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo aug 08, 2012 12:13 pm
Aiden Mcfort schreef:
I say goodbye forever (:
Noes? D: Wat is er gebeurd Jinte? =(
/leestnetpbopLyra meh T~T
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 09, 2012 5:05 am
Hi folks. Was away for quite a while, didn't really know what had gotten into me. Anyway, zal mijn best doen eens weer bij te geraken met mijn postjes hier ^_^
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 09, 2012 9:33 am
Meh nog zo lang.. Ik wil mijn mensen
Mya Williams Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: # Bekwaamheid: Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen en Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 10, 2012 2:30 am
Iemand topic?
Andrew Davis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 10, 2012 2:38 am
Heb er een openstaan, als je wilt kan je daar reageren?
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 10, 2012 9:55 am
I'M BACK. Yeah >D
Post status; High. Time; //hides Status; Hiding >D
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo aug 12, 2012 5:40 am
Hoe vaak een persoon zich kan stoten op een weekend tijd xD
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo aug 12, 2012 6:55 am
Ik ben zwaar moe, en ik mis mensen, maar heb hyper en vrolijk gedaan dus mijn ma is weer tevreden alleen heeft een van mijn ratten een soort gezwel lijkt het wel, leuk thuiskomen is het dus niet echt... =(
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo aug 12, 2012 7:23 am
Elleeuw
Mea Edwards Docent Gedaanteverwisseling
Wizard ID Leeftijd: 26 years old already. Partner: One more fcking love song, and I'll be sick. Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo aug 12, 2012 7:29 am
ello (:
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma aug 13, 2012 1:45 am
;_;
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma aug 13, 2012 5:25 am
'Sup with the sadface then?
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 16, 2012 9:13 am
I'm back
Ebben Aicio Docent Verzorging van Fabeldieren
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 16, 2012 9:18 am
Now is Teddy happy xD
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 16, 2012 9:20 am
Hmm ik wil een andere fc voor Victoire
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 16, 2012 9:22 am
Amber Heard misschien? =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 16, 2012 9:26 am
Dan moet ze wel een paar jaar ouder worden xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 16, 2012 9:31 am
Weet zo direct niemand anders xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 16, 2012 9:33 am
Hmmm ik ga vragen aan iemand.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma aug 27, 2012 10:29 am
Dubbel post u know maar ik moest dit filmpje gewoon laten zien.
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 30, 2012 9:54 am