Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 30, 2012 9:36 pm
He IS cute xD
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 30, 2012 10:30 pm
Hij is inderdaad cute
Fred Jr. Weasley Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 30, 2012 11:17 pm
Is heel 1D op dit ofrum of lijkt dat maar zo?? ;p ;p Nieuw hier ;D
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do aug 30, 2012 11:18 pm
Geen idee.
En welkom
Eigenlijk heeft Victoire best veel familie leden xD
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 3:26 am
We missen alleen Harry nog, dus als je wilt? xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 3:26 am
Daar heb ik nare ervaringen mee.
Een soort van dan.
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 3:34 am
Hoezo nare ervaringen?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 3:37 am
Nou ik doe met iemand op msn rpg en zij wil telkens harry van 1D en dan gaat hij elke keer vreemd. Dus tja.
Teddy Lupos Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 3:42 am
Ghaha, denk niet dat dat hier echt gaat zijn. Larry ftw
Zal als ik op mijn laptop zit hier wel eens eengif zetten waarom ik zo van Larry hou xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 3:44 am
Haha, achja bij haar moeten ze altijd vreemd gaan dus tja. Dat word snel saai.
Maar dus ik praat onzinnige dingen dus ik ga weer verder met mijn verhaal.
Fred Jr. Weasley Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 3:58 am
Haha, ik maak Fred J. anders wel Harry ;p Hmm... Een Hazza Styles toevoegen aan de site... Houd je in Freedje, houd je in ;p
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 3:59 am
Oeh Ik ken jou
als ik de goeie voor me heb in elk geval.
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 4:28 am
We hebben Niall - Connor, Liam - Collin, Louis - Teddy & Zayn maar die ken ik niet
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 6:22 am
Olla c: Hebben jullie een leuke week gehad? Ik wel, kamp was echt ziekelijk veel plezier xD ben wel mega moe maar mijn klas is awesome en er waren te veel leuke jongens in de kampleiding.. En het probleem is dat ik ze misschien nooit ga zien op school Ik moet morgen werken en hoop wel te posten maar ben nu nog steeds moe en lag bijna te slapen op school dus ga het proberen niet te laat te maken vanavond x] love you c:
Andrew Davis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 6:34 am
pampam
my hero n_n Weg met Superman, spiderman, batman en al die anderen
Spoiler:
en why I love Larry so much
Spoiler:
Gif kon ik niet meer vinden, verkeerd opgeslagen D=
@Nien: Jep, leuke week wel de laatste vakantieweek. Er lopen toch nog genoeg leuke jongens rond op de wereld, niet? Ach ja, ik ga naar een school met dertig meisjes en zo'n tweehonderd jongens xD Love ya too btw n_n
Elaine Hill Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: He never falls in love, he swears, as he run his fingers through his hair. I'm laughing, 'cause I hope he's wrong. Bekwaamheid: Toverdranken & Kruidenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 11:04 am
Hi. ;D
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 12:07 pm
Hey daar ;D
Nieuw? (=
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 8:25 pm
Goeie morgen.
Elaine Hill Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: He never falls in love, he swears, as he run his fingers through his hair. I'm laughing, 'cause I hope he's wrong. Bekwaamheid: Toverdranken & Kruidenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 8:47 pm
Yesh I am. ^^
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 8:48 pm
He jou ken ik xD
Ik kom je steeds vaker tegen op andere sites
Als jij dat bent tenminste.
Elaine Hill Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr aug 31, 2012 9:05 pm
Ik denk het wel. ;D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za sep 01, 2012 1:38 am
Ik ken je nog, denk ik ;D Maar toch, welkom!
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za sep 01, 2012 3:36 am
Unf, ik heb zin om een character met Reita aan te maken xD
Anyway; hello there people :3
Elaine Hill Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za sep 01, 2012 9:11 am
Jeeej. ;D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za sep 01, 2012 10:18 am
hmm, wat zouden jullie vinden als we kamergenoten zouden invoeren? ;D