Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 26 years old already. Partner: One more fcking love song, and I'll be sick. Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr sep 28, 2012 7:40 am
Nja, we proberen, maar als er geen mensen online komen, hebben posten van die paar anderen ook niet veel zin .. We moeten gewoon nog eens een update plaatsen en ik wed dat het dan wel goed komt
Syra Ravin Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Years Partner: Lights will guide you home Bekwaamheid: Spells & Quidditch
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr sep 28, 2012 7:44 am
Oke leuk Nu even opzoek naar iemand die een setje kan maken.
Ebben Aicio Docent Verzorging van Fabeldieren
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr sep 28, 2012 9:12 am
Mea Edwards schreef:
@ Kaatje, awhh meis =(
@ Syra, welkom ;D
Nja, ik heb twee jongens achter me aan lopen, maar de ene is een palyer en de andere wil ik gewoon niet kwetsen D=
life is hard
@Syra: Welkom n_n
Syra Ravin Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Years Partner: Lights will guide you home Bekwaamheid: Spells & Quidditch
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za sep 29, 2012 5:02 am
Ik kom hier echt te weinig sorry peeps :C Ik probeer achter de schermen gewoon mijn werk te blijven doen maar mijn school vergt veel tijd mag zo weer aan huiswerk beginnen aangezien ik morgen visite krijg en dan geen tijd ga hebben om te leren enz. En moet nog helpen met appeltaart maken met mijn zus. Ik hoop dat mensen gewoon hier gezellig kunnen blijven posten ook als ik er zelf bijna niet kan zijn.
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za sep 29, 2012 7:36 am
Tuurlijk meis
Al moet je als je dit ziet een ding voor me doen, op jeweetwel alle mod powerz aanzetten want ik kan niet posten bij Lyra D:
Syra Ravin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo sep 30, 2012 8:33 am
Mweh, ik heb totaal geen inspi voor deze meid. Kan iemand een setje voor haar maken?
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo sep 30, 2012 9:22 am
Sure, als je plaatjes stuurt of zegt wat kind off plaatjes je wilt? (=
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma okt 01, 2012 5:38 am
Ik kwam ook weer eens aanwaaien xD
Syra Ravin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma okt 01, 2012 7:35 am
@Zsa~ Ik wil graag plaatjes van Jennifer Lawrence, ik stuur er n paar op
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di okt 02, 2012 9:54 am
Die faceclaim was al bezet volgens mij
Syra Ravin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo okt 03, 2012 12:59 am
Ow maar diegene is toch niet meer actief?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo okt 03, 2012 1:11 am
Okey
Edit: Ik vind Jennifer Lawrence wel niet in de faceclaims bezette lijst o_0
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo okt 03, 2012 1:44 am
Nuja, als die er niet in is gezet en ook niet gevraagd is als faceclaim en die persoon niet actief meer is mag het van mij wel..
Syra Ravin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo okt 03, 2012 6:30 am
jeej, dankje Nien Hmm.. zal ik mezelf voorstellen of zl ik wachten? ^^''
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo okt 03, 2012 6:31 am
Jezelf voorstellen! Ik ben wel benieuwd
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo okt 03, 2012 7:07 am
Wiiiiiiiih eten
Syra Ravin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do okt 04, 2012 6:20 am
Hmm~ Maar ik durf mezelf niet voor te stellen..
Andrew Davis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do okt 04, 2012 6:24 am
Weetje? We maken een deal Als jij een voorsteltopic maakt, maak ik er ook een =D
Syra Ravin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do okt 04, 2012 6:34 am
Hehehe, jullie moeten maar raden wie ik ben tip: Ben hier ooit eerder geweest.
Andrew Davis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do okt 04, 2012 6:48 am
Meh, ben serieus heel slecht in raden D=
Nog een tip? aangezien ik niet echt snel namen onthou n_n
Syra Ravin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do okt 04, 2012 6:49 am
Noho, dan wordt het te makkelijk
Andrew Davis Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do okt 04, 2012 6:52 am
Maarmaar... :C Zit je ook op andere RPG's? Zo ja, welke? =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do okt 04, 2012 7:04 am