Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 11:07 am
Ik heb het niet over spaties ik snap niet wat ze ermee bedoelt. Om eerlijk te zijn heb ik ooit wel een verkeerde spatie gedaan. Jij vast ook, daarom stel je die vraag. xD
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 11:37 am
Een discussie over een spatie? Come on guys xD
Keira Parker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Love can get me if it wants to, and then I will come Bekwaamheid: Bezweringen, Verweer tegen de zwarte kunsten.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 11:56 am
Collin St. Cloud schreef:
Een discussie over een spatie? Come on guys xD
Inderdaad... Maar ik ben het wel met Nienke eens het is wel de bedoeling om het volgens de regels te houden... (Sorry als dit mod gedrag is maar ik zie het meer als mijn persoonlijke mening.) Anders zou ik ook een Piet Potter kunnen maken terwijl die niet bestaat.... Het is toch de bedoeling dat je je eigen personage maakt met uitzondering van bekende personages... Maar ja.... Daar kan ik niks aan veranderen...
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 12:06 pm
Ik had het enkel maar over het feit van de typfouten, de rest heb ik niet gelezen. Dat was het enigste wat ik een beetje belachelijk vond, want I mean iedereen maakt wel eens fouten so. Maar ik ga niet discussiëren nu so
Vasilisa Belikov Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 jaar Partner: Bekwaamheid: Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 9:36 pm
Als je me niet snapten, had dat dan gewoon gezegd Want typefouten stonden er eigenlijk niet in. Sorry dat ik gisteren beetje pissed reageerde heb nogal veel over mijn donder gehad afgelopen dagen en was moe en kan dan nog wel eens beetje boos reageren x] Maar Keira heeft mijn punt net wel in andere woorden gezegd die misschien wat beter te snappen zijn. Overigens dat je tien bent maakt me niet veel uit, mensen van alle leeftijd kunnen hier terecht, dus als je dingen die gezegd worden niet snapt gewoon om extra uitleg vragen. De mensen hier willen je dat best geven
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 10:07 pm
hoi alllamaal
ik hoop dat onderandern mijn tante en oom komen met die sneeuw
Keira Parker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Love can get me if it wants to, and then I will come Bekwaamheid: Bezweringen, Verweer tegen de zwarte kunsten.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 11:14 pm
Iemand topic? Ik verveel me een beetje maar heb heel veel inspi...
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 11:15 pm
Keira Parker schreef:
Iemand topic? Ik verveel me een beetje maar heb heel veel inspi...
Eigenlijk heb ik meestal geen tijd om te posten.. en ben er een beetje uit gegroeid ben ik bang.. Maar ik wil het best proberen, ik heb Lyra, Lissa en Rue als kandidaten
Keira Parker Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 11:39 pm
Uhm oke, ik zou graag met Keira posten, dus maar topic met Lissa?
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 24, 2013 12:04 am
Ik vind het prima ^^ Das denk ik wel de meest toegankelijke van het stel xD
Keira Parker Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 24, 2013 12:06 am
Ja xD Ik zal hem gaan maken...
[Edit: Zou het kunnen dat je een dementor tegenkomt in het bos?]
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 24, 2013 12:31 am
mag ik ook meedoen? ik ken ook wel wat van harry potter.
ik ga even sporten tot straks
Keira Parker Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 24, 2013 12:35 am
Moet je daarvoor niet eerst geaccepteerd zijn en een bij sorteren posten?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 24, 2013 12:48 am
Mweuh, ik verveel me :c
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 24, 2013 12:49 am
Het is mogelijk, er kan een breuk zijn in het magische schild van Zweinstein, en ja je moet eerst een karakterkaart hebben gemaakt die goed gekeurd is voor je kan rpgen. En Ginny kan niet gespeeld worden, aangezien ze al lang volwassen is hier, dus als je een leerling wilt spelen moet je een andere naam verzinnen.
Keira Parker Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 24, 2013 1:04 am