Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Love can get me if it wants to, and then I will come Bekwaamheid: Bezweringen, Verweer tegen de zwarte kunsten.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 9:19 am
Oeee, dapper... Veel succes met je examens... Die heb ik dus nog lang niet.... Maar ja, die komen wel...
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 9:21 am
Alles doet pijn ha probeer nooit een conditie op te bouwen ;_; DON'T NEED IT ANYWAY. I'm gonna stay home. with tumblr. my baby <3
Keira Parker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Love can get me if it wants to, and then I will come Bekwaamheid: Bezweringen, Verweer tegen de zwarte kunsten.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 9:23 am
Zou ik ook doen... Ik sport dus ik zoek het al helemaal niet om te gaan hardlopen.... Maar ik moet maar weer eens gaan.... Bye bye
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 22, 2013 12:24 am
ik heb nu meer spelletjes op mijnipod touch en misschien kan ik na de paasvakantie daarop ook tv kijken !!!!!
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 22, 2013 10:50 am
Syra Ravin schreef:
Ofcouuuuuurse c: Wie maakt?
Jeuh! Laat antwoord, had drukke week.. sawrry. Ehrr.. jij als je wilt? c: Mag overal zijn en.. als je wilt kan ik ook posten met Melody Burton, kies maar :3
Keira Parker Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 22, 2013 10:52 pm
Ik ga maar eens een topic maken....
Jace Wayland Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years Partner: Try to lead me, and you know how hard it would be to catch my heart Bekwaamheid: Verweer tegen zwarte kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 4:15 am
Keira Parker schreef:
Ik ga maar eens een topic maken....
Ik ga maar eens reageren
Max Perkamentus Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 4:18 am
Heb net even mijn topic geedit.
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 6:28 am
Ik vind het nog steeds goed genoeg, want met zijn verleden zou hij bij wijze van spreken nog familie kunnen zijn van iemand die al een eeuw dood zou zijn. En dien ooit nakomelingen heeft gehad.
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:15 am
Mweeuh, ik wil hier terug posten =D
Vasilisa Belikov Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 jaar Partner: Bekwaamheid: Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:15 am
CARO <33 c:
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:16 am
Heeej meis <3
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:18 am
Ik mis je zot hard eh :c
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:19 am
Ik jou ook :c Je moet me soon is zeggen wanneer je vrij bent dan kom ik Gorinchem weer onveilig maken c:
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:20 am
De week van 8 april heb ik op zaterdag en donderdagavond na vrij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:23 am
Aangezien het dan vakantie is kan ik wel eens langskomen
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:38 am
OMG Serieus heb je dan ook vakantie?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:39 am
1ste twee weken van April
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 7:40 am
Serieus te gaaf <3 c:
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 8:40 am
ey ey caro ik kom mee ea :DD zelfs als je het niet wilt hehe
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 8:47 am
yes ik heb iemand gevonden om een disneylayout voor mijn nieuwe forum te maken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 9:00 am
well dat is gezellig? (:
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 9:11 am
zo en nu ga ik slapen doei iedereen
Max Perkamentus Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 10:28 am
Citaat :
Ik vind het nog steeds goed genoeg, want met zijn verleden zou hij bij wijze van spreken nog familie kunnen zijn van iemand die al een eeuw dood zou zijn. En dien ooit nakomelingen heeft gehad.
Nu even herhalen zonder typefouten.
Vasilisa Belikov Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 23, 2013 10:52 am
Sorry hoor alsof jij nooit een spatie verkeerd zet