Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:48 am
Aha o.o Dàt knopje.. -fikt het knopje subtiel-
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:50 am
Ik wil eigenlijk Val eens goed laten bitchen, maar mijn inspiratie is dood xD
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:51 am
Zijn er misschien mensen die ook Occlumentie willen volgen? --' dan heeft mijn zus iets te rpgen en hoeft ze mij niet heel de tijd te mutsen dat ik moet posten terwijl ik niet weet wat te typen T_T
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 9:00 am
Ik kan proberen? maar eerst jouw post afwerken<3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 9:16 am
Right ...
Planeet aarde is verdwenen. Mindfuck xD
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 10:34 am
Toch een post gemaakt. Nu hopen dat ik niks verkeerds doe xD
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 7:09 pm
Meh ik moet zo naar mijn werk terwijl ik stiekem wil posten en heel de dag muziek luisteren <3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 7:51 pm
Succes Zussie <3
@Lies; kijk naar uit, ik kom je stalken, weet alleen nog niet met welk account xd
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 10:09 pm
Houmpf, straks naar Oostenrijk dan kan ik een hele week niet posten o_O Nu maar alles proberen bij te werken zekers? Dan hebben Quinty, Caro en Mandy ook wat te doen xD
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 10:25 pm
Oostenrijk is echt een cool land ^^ Maarja, ik ben er in de zomer geweest. Skiën is niet echt mijn ding x)
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 10:29 pm
Lies, wat heb je liever. Een chaotische docent of een bitchy Slytherin? xD
*Weet niet met wie ze moet posten*
Aswin Wright Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love is like heaven Bekwaamheid: Bezweringen~Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 10:30 pm
xD Vorig jaar heb ik voor het eerst een röntgenapparaat van dichtbij gezien Wilde leren snowboarden
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 10:31 pm
Misschien ontmoet hij beter eerst een leerling xD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 10:32 pm
Dan komt Val wel langs xD
Sam ga ik denk ik verwijderen --'
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 10:33 pm
Zeuw, zometeen eertst even ws posten en dan hier (a) En dan zal ik hoogstwaarschijnlijk mijn koffer moeten maken ofzo.
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:17 pm
Oké Lies. Dit gaat niet werken xD Ik heb zero inspiratie voor Val --'
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:18 pm
-Giggle- Dan moet je niet posten met haar ea (: Doe maar gewoon wat je zelf leuk vind, en als je geen inspiratie hebt, dan hoef je niet te reageren xD Dan wacht ik wel op iemand anders, leden genoeg, noh?
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:20 pm
Leden genoeg jah, het is de activiteit waar ik me zorgen om maak.
*Kijkt naar stil vallende les*
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:24 pm
Ach, maak je maar geen zorgen xD Het is vakantie, veel mensen vertrekken op reis ea.. Komt wel goed (:
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:33 pm
Het is alleen in België vakantie --' Wij hebben nog gewoon school xD
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:34 pm
... mag. nederlanders. niet. uitlachen. xD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:39 pm
Wij hebben wel eind mei vakantie >D
En na die vakantie zit ik drie dagen in Parijs xD
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:43 pm
Well, als jullie vakantie hebben, hebben wij verlengd weekend xD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:46 pm
Met Pasen zeker? Dan heb ik maandag en dinsdag ook vrij >D
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 11:47 pm
Neje, nu hebben wij twee weken Paasvakantie (: Ik bedoel in mei.