Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 12:27 pm
Ik hoef toch geen kinderen later en als m'n vrouw dat wel wilt.. mag zij ze lekker baren. :3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 12:29 pm
Dat klonk heel even vaag weet je xD Maar ik ben zo moe :c
Nog even postje schrijven En dan proberen te slapen n_n
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 9:18 pm
Belinda Lestrange schreef:
Ik hoef toch geen kinderen later en als m'n vrouw dat wel wilt.. mag zij ze lekker baren. :3
Ik geef je groot gelijk.
Ik hoef ze ook niet.
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 9:35 pm
Victoire Wemel schreef:
Belinda Lestrange schreef:
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:00 pm
Connor O'Macinsons schreef:
Yay, leuk dat je het tof had Nien c:
Sherlock gekeken, was op tijd door Her xD En toen Silent Witness, ook al snapate ik het niet echt meer :c MAAR SHERLOCK WAS ENG D: Die hond o.0 En medicijnen xD
het was echt vreemd Ô.ô En toen die man ontplofte... dat was eng xD
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:26 pm
Echt wel, Maar dat was redelijk voorspelbaar toen hij wegvluchtte c:
Ben op beurs, Internet op iphone is crappy Dus veel posten zal het wel niet worden? :c
En nu zie ik NJH Imagination<3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:34 pm
kleine kinderen zijn eng dan D:
Niet kunnen slapen is raar n_n en Q, hoe kom jij aan al die posts? o.0
Admin zijn xD Sowieso moet ik alle KK's activeren, maar ook handel ik vragen en opmerkingen af, plaats mededelingen en zit in de RPG :3
En ik Spam xD
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:34 pm
Bijna Iedereen spamt hierxD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:37 pm
Je moet eens kijken op LA xD Daar zijn ze nog erger dan hier :}
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:37 pm
En wat is La xD
Aah man ik doe die sig weg niet te vrede.
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:39 pm
Lost Animals :3
Zodra ik het eindelijk voor elkaar krijg om die button te maken, ga ik daar ook nog adverteren xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:40 pm
Haha oké
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:46 pm
True story xD Spammen is gezellig :c
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:47 pm
Goedemorgen mensen xD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:49 pm
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:50 pm
jij ook Goedemorgen ^^ --- Ik spam ook, :} nu even wat anders, hoeveel kosten fotoshop programma's eigenlijk ?
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:52 pm
Ik hoop dat ik zo eerst wat voedsel krijg maar ik zal me wel even aanmelden :3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 10:52 pm
Photoshop is ongeveer 99 euro, als je 'm legaal koopt :3 Het is mogelijk om een Illegale versie te downloaden, but don't ask me xD
Photofiltre& Gimp zijn gratis ^^.
@Nien; Sure ^^.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 11:22 pm
Nientje =D GOODMORGING c:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 11:44 pm
ZsaZsa <3 Connor is al opgegeven als extra hulp bij Kruidkunde (A) *kuch* Lyra is toch zo lief.. xD En ik ga beginnen aan mijn reactie voor in de Uilenvleugel <3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 11:50 pm
Le yay =D In las het, is goed hoor c:
Msn wilt het niet doen Freaking irriant D=
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 11:50 pm
Le yay =D In las het, is goed hoor c:
Msn wilt het niet doen Freaking irriant D=
:C ik miste je al *maar ik ben ook in de chatbox wiggle* XD
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 12:14 am
HEYHEYHEY.
Muha, ben lekker niet de enige die geen kinderen hoeft later. En nee, ik ben niet jong en overdrijf ofzo.. ik heb die beslissing al heel lang geleden gemaakt en houd me er gewoon aan, omdat ik.. ja, ik heb niet bepaald echt liefde voor ze ofzo. Om het netjes te houden. xd
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 12:16 am
Hmm ik hou wel van kinderen maar tja om ze zelf te krijgen hoeft niet.xD
Ik stoof al naar achteren toen ik mijn neefje voelde schoppen laat staan dat het in mijn gebeurt.
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 12:22 am
Ik hoef geen kinderen :3 Mij niet gezien xD
Ik wil gaan reizen later, daar kan je geen kleine kleuters bij gebruiken xD