Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 29, 2012 4:11 am
@Zsa; vandaar dus xD
Anywayz, paps is thuis. Dus dat word langer wachten op de les, sorry guys :3
Melody Burton Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 12 Partner: ~ Bekwaamheid: Fabeldieren & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 29, 2012 9:21 am
Woosh, ik lees alles wel.. maar ik ben zo moe dat ik stiekem niets opsla. Vandaag was echt gezellig met friends, overal gehangen.. geen fuck gedaan en wel supergezellig gehad! Heerlijk, een dagje geen school! Morgen dan wel een kutdag school, maar daarna heerlijk uit met ze! =D
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 29, 2012 10:09 am
Hear the masters drums!
Ik moet dit ding niet lang luisteren, nu snap ik die comment op youtube.
Anywayz, morgen twee uur les. Een uur engels, dat word vervangen door een laptop uurtje, daarna drie tussenuren en nog een uurtje natuurkunde. Geweldig, en kan niet eens verder aan Doctor Who ><
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 29, 2012 10:20 am
morgen heb ik van eerste tot 7de op school zitten.. XD waarvan 1 tussen uur -.- en gym, maar het ergste is dat ik een uur Engels en twee uur Bio heb laatste uren van mijn dag :C
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 29, 2012 11:38 pm
Zit al hele ochtend met dit plaatje in mijn hoofd D: Butitissoawhh<3
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 1:21 am
Zsa, welke epi is dat? Ik kom die zo vaak gezien, maar nog niet in de serie zelf :/
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 2:07 am
Lol zo keek hij vast ook toen hij Lyra zag als grote grommende pluizenbal xD
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 4:24 am
So glad he's back ♥
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 4:27 am
@Q, geen idee eigenlijk :') Ik kwam het random tegen toen ik wat op het internet aan het scrollen was c:
En het is weekend <3 Al had ik al wat langer vrij n.n Rapportvielnogmeezelfs ~
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 4:35 am
LIEFGEVAL<3 ik heb mijn cd's binnen en een hunger games poster <3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 4:54 am
Zijn mensen bang voor David of zo? Niemand vind zijn lessen interessant. *Forever alone*
@Zsa; Nou ja, ik ga vandaag seizoen 4 afkijken, dus misschien dat ik 't nog tegen kom xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 5:06 am
Awww ik ga er wel posten hoor zussie, maar moet wel het hele weekend werken dus weet niet zeker waarneer en ook moet ik nog in ons aparte topic posten fuuu en bio toets leren... xD DAMNITSCHOOLD=
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 5:15 am
Zieltje *hug*
Ik heb dit weekend dus totaal niets te doen. Dus dat word een flink aantal epi's van Doctor Who kijken I guess ;p
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 5:31 am
~ Niall James Horan Ik heb verslaving... xD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 5:34 am
I have way too much celebrity crushes + I ship too much pairings xD
It's freaking unhealthy D:
Anywayz, ik ga eten. Allons-y ^^.
Felix Syntrax Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: Wainting for Justice, but the right one didn't opend my eyes yet. Bekwaamheid: Toverdranken&Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 6:36 am
Meh=happy :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 7:54 am
~Some things gotta get loud Cause I'm dying just to make you see That I need you here with me now Cause you've got that one thing
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead I don't, I don't, don't know what it is But I need that one thing And you've got that one thing
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:13 am
Ik voel me heel erg idioot xD Ik wil posten, maar ik durf niet xD /shotgun
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:19 am
Lies, post, of ik ga je dwingen op het knopje te drukken :')
En iedereen leidt me hier af >u Afleiding<3
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:24 am
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:40 am
Inspi loos en moe, posten is niet voor vandaag ^^
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:42 am
Ik wil met David posten ):
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:43 am
@Q, ga nog in die les proberen te posten vandaag, hoop dat het lukt :')
En msn freak'd hem ._. IkhaatLinuxsoms ~
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:45 am
Ik post direct met Javier en Aswin... of morgen
@ Lies: volgens mij het New topic- knopje :3 @Her: D'aw,dan moet je gaan slapen xD
Rapport was vies slecht --'
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 30, 2012 8:46 am
Bleh er zijn zoveel topics waar ik zou kunnen/moeten posten maar heb er allemaal geen zin in -.- Lyra is voor Connor gereserveerd nu xD