Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 8:54 am
Wattes?
Jacob Snyder Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: ~ Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 8:55 am
Ik ga maar eens een topic maken
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 8:55 am
Klik
^Deze. Heb ik zelf gemaakt. Mijn moeder is er zo gek van geworden dat als ze hem nog een keer hoort, mijn pc het raam uit gaat (A)
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 8:57 am
Dat is gwn. eng 0.0
Ebben Aicio Docent Verzorging van Fabeldieren
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 8:58 am
Dat tien minuten? Ik zette het twee seconden op en mijn zus werd gek xD
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 8:59 am
Mijn record staat geloof ik op 2 uur, toen werd ik gedwongen 'm uit te zetten xd
Ik heb zelfs een weddenschap gemaakt dat ik de lach zou leren (A) Dat is me nooit gelukt xD
Anyhow, ik heb gepost. Dus ik ga naar bed. Dada peoples (:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:01 am
Good night and sweet dreams :3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:07 am
Slaapwel (:
Ik moet nog steeds posten Sawrry Collin :c Onmyway >D
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:08 am
No stress, home alone betekent een hele nacht wakker >D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:10 am
Meh wants to be Home alone to, en het toetsenbord zit onder de kattenharen >.<
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:11 am
David Smith schreef:
Klik
^Deze. Heb ik zelf gemaakt. Mijn moeder is er zo gek van geworden dat als ze hem nog een keer hoort, mijn pc het raam uit gaat (A)
Challenge accepted >D
Zo, zolang internet nog aanstaat, blijf ik gezellig hier :3
@Lies; Ja, dat is echt iets voor jou xD
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Meen je niet ;D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:14 am
Neuh, lijkt maar zo xD
Oeh, intro is veranderd. Nice :3
FUUUUUUUUUUUUUUUU D: Ondertiteling, ik wil geen ondertiteling D:
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:15 am
Eigenlijk wel iets voor jou :') Home Alone <3
Die film ._. WEGAANJEKIDNAPPEN =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:16 am
Goed dan, morgen gaan we opzoek naar seizoen 5 zonder ondertiteling >>
Dan kijk ik 'm nu wel met --'
EDIT; Right... Matt is nog erger dan David in het begin *Facesun*
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:34 am
En mijn pa zag Nien zonet losgaan op de muziek xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:42 am
Posten of niet?
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:43 am
Can't get you out of my mind, I can't lie~
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:45 am
Ughe, RPG word nu echt krappig de laatste tijd.. >.<
Dus if you guys don't mind, skip ik het lezen van dit topic, aangezien ik het verdom om nu 20 pagina's te lezen.. xd Misschien morgen, ben enorm moe, in 3 dagen in totaal maar 5 uur slaap gehad ofzo. Misschien nog wel minder, dus ik post nu nog even bij paar topics en dan ga ik plat. Zie jullie dan wel maandagavond wel weer, ik ben in coma voor de komende 2 dagen.. xd
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:46 am
Het forum doet raar :s
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:46 am
Succes Didi <3
Ryan Sykes Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: ~ Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:48 am
Wie wilt er een topic met mij?? *kijkt heeeeeeeeeeel lief*
nha serieus who wants?? ik heb er een open staan xD This one
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:51 am
Hahaha, dat zal ik wel nodig hebben ja! Ben blij dat ik maandag vrij heb, kan ik ff bijkomen van deze 3 dagen. Donderdag hadden we vrij, hing ik al rond met een vriendengroepje van school om 12 uur in Enkhuizen. Tot 11 uur 's avonds mee gehangen, volgende dag op school ook weer gezien. Gelijk na school met de trein naar hen toe, uitgegaan tot fucking laat. Om half 4 lagen we in bed, maar slapen kwam er niets van. Ze moesten zo nodig met radio slapen, iets wat ik totaal niet kan, dus heb gisteravond hooguit een uur geslapen ofzo. En ik had zo'n kots gevoel, maar er kwam geen fuck uit. Gelukkig voelde ik me in de loop van de dag wel al wat beter en werd ik om half 1 opgehaald door m'n pa, langer dan dat hield ik 't ook echt niet vol. Ja, I know, ik ben een pussy. Kan niet zo heel lang zonder slaap. Thuis toen gaan douchen, flikkerde daar iedere keer al bijna in slaap en vervolgens in bed maar 2 uurtjes slaap gevat. Hopelijk kan ik zo meteen lekker slapen zonder iedere keer benauwd en nat wakker te worden.
Ughe, moest het ff kwijt. Ghagha. >3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 31, 2012 9:59 am