Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 01, 2012 10:05 pm
Billie Anderson schreef:
Ik ben EINDELIJK the hunger games aan het lezen! Ik wist dat het goed was, maar niet dat ik zou worden gedwongen hem in één dag uit te lezen O__O
Hahahaha xD Goed geschreven he :3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 02, 2012 7:12 am
Mwhihi, posten is leuk <3
En whoow, op ongelezen 3999 mails >D
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 02, 2012 9:07 am
Mimimi ik hou van Zsazsa&Connor en Sanne&Scorpius Het zijn de twee personen waar Lyra niet zonder kan :3
Billie Anderson Afdelingshoofd Griffoendor & Docent Astronomie
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 02, 2012 10:19 am
Aaahw Lyra & Connor zijn echt een superlief stel!
Rue Talisker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: - Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 02, 2012 10:20 am
Billie Anderson schreef:
Aaahw Lyra & Connor zijn echt een superlief stel!
Danku <33 :3 Zsazsa maakt rpgen voor mij ook like verslavend XD omdat ik gewoon helemaal verdiept raak in Lyra xD en nu Scor weer terug is heeft ze ook een beste vriend om alles tegen te vertellen :3
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do mei 03, 2012 3:47 am
auwch I'm so sorry dat ik niet meer actief of online ben geweest. Zal proberen z.s.m te antwoorden. Heb nu vakantie en vanavond niets te doen dus dat moet wel lukken geloof ik. :]
Rue Talisker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: - Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do mei 03, 2012 4:28 am
Kan gebeuren Pomme (: Iedereen heeft het druk tegenwoordig^^ Ik ga maar eens mijn werkshirt aan doen en daarna richting mijn werk. Tot na half 10 denk ik baibai schatjes
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do mei 03, 2012 9:37 am
And again pikt school al mijn vrije tijd --'
Ik ga proberen terug goed actief te worden al moet dat wel wachten tot na het weekend :3
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr mei 04, 2012 3:56 am
Mmimimi, straks naar opendeurdag van mijn toekomstige school.. IkWilNiet D:
En het is hier.. Stil o.0 Echt jammer.
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr mei 04, 2012 4:29 am
Toekomstige school o.o?
Geen idee wat Diant aan het bekijken is, maar het is grappig achtergrond geluid >D xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr mei 04, 2012 7:21 pm
Ik heb geen puf om te werken T_T ik heb het half 4 zien worden door mijn te actieve ratten en buh :C ik heb al gehoord dat er bijna geen vracht is om te vullen dus straks zetten ze me nog achter de kassa en ik wil geen kassa T.T
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr mei 04, 2012 10:58 pm
Iemand die zin heeft in een topicje met Token?
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za mei 05, 2012 12:56 am
Ik mocht eindelijk The Rise of Scourge kopen in het Engels ^^ Nu Spore spelen =D
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za mei 05, 2012 2:55 am
Carolien heeft slaap, maar wilt niet naar boven gaan ><
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma mei 07, 2012 6:25 am
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma mei 07, 2012 7:57 am
Ik moet maar weer eens een beetje actief worden hiero n_n
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma mei 14, 2012 8:37 am
Dfq, al gewoon een week hier niets meer gezet o.o What's wrong with us? D:
EDIT; HAHA IK BEN EEN DERDEJAARS =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma mei 14, 2012 9:09 am
Ik heb examen tijd + mijn verhaal om stress te verlichten xD en gefeliciteerd schat
Ebben Aicio Docent Verzorging van Fabeldieren
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 15, 2012 4:15 am
Sorry, ik moet maken dat ik mijn punten opgehaald heb, anders kan ik het jaar weer opnieuw doen --'
psst klik op mij:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 15, 2012 5:08 am
Naja, jullie hebben examens, dat is niet erg (:
Haha, kende ik al, maar hij blijft lief c:
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 15, 2012 5:12 am
Jaah hea xD
Volgens mij heb je bijna alle foto's van Naill al gezien :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 15, 2012 6:02 am
Niet D: Okay, misschien wel. Beetje xD Maar zeker nu ik tumblr heb, is het zo makkelijk om te rebloggen =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 15, 2012 7:37 am
En ik krijg altijd van die super lieve gifs van Zsazsa xD
Teddy Lupos Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 15, 2012 10:00 am
D'aw xD
Tumblr en Twitter, daar vind je veel op :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do mei 17, 2012 10:21 pm
Ik wil weer posten met Rue.. :C Pomme heb je tijd? ='D xD ondanks dat ik zelf eigenlijk hard moet leren >.>