Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 7:51 pm
Twee uurtjes maar geslapen? NADINE TOCH! Dat is zo kort .__.
Vandaag bij Naomi logeren en een cosplay bedenken voor de Elf Fantasy Fair in september <3
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 9:24 pm
Ianto's voorsteltopic iets veranderd. Nu geduldig wachten totdat hij wordt ingedeeld.
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 16, 2012 7:02 am
Zo, mijn werk zit er weer op :3
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 16, 2012 9:05 am
Yay, morgen naar de Efteling!
Iemand die een topicje met Kenley wilt? :3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 16, 2012 9:06 am
Kheb je een PB gestuurd op Scarlett, schat o_o xd
Kenley Lilith Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:27 am
Zou ik vandaag naar de Efteling gaan met mijn vriendin, haar zusje, haar ouders en twee vrienden van die ouders, word ik opeens midden in de nacht bij haar doodziek en lig ik nu thuis op de bank. Echt, wat een perfecte timing dit x__x
Ik baal zo ontzettend..
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:47 am
N'aww, hoop dat je snel beter word meis D:
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 2:16 am
@ Sammy
Aahw, dat is echt balen! D: Beterschap dan maar <3
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 3:33 am
Beterschap Sammy
Kenley Lilith Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 6:56 am
Dankjulliewel jongens <3
Ik ga even posten bij Nadien en daarna kruip ik lekker m'n bed in C:
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 7:43 am
Hello
Ben weer eens teruggekomen van een lange pauze hier op TNG. xD Najaaa ik ga iniedergeval proberen om actiever te zijn als voorheen, laten we hopen dat dat ook daadwerkelijk gaat lukken ^^. Poeff veel gemist zo te zien, maar denk niet dat ik alles bij ga lezen :$ Hm, morgen Efteling en dan, naar me moeder toe voor 2 weken waar ik ook internet heb en de afleiding zeker nodig ga hebben dus dan ben ik er vast wel. Okay ik praat te veel, nu film kijken cu soon~
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 7:51 am
Welkom terug Pomme c:
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 7:52 am
Gaat The Brothers Grimm kijken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 7:59 am
Zijn er nog meer Hetalia fans hier?
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 8:32 am
JAH. :'D
@ Pomme, welkom terug =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 8:47 am
Ik ben in een Hetalia bui <3 AMV's kijken, fangirl'n, pairings opzoeken, plaatjes zoeken. Love it <3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 8:57 am
Mweh, waarom gaat iedereen ineens naar de Efteling ._. Of vakantie, kben saai.. moet hele vakantie werken en dan maar hard ploegen voor m'n opleiding, or so o_o
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 9:24 am
Bedankt iedereen =3 Moet eerst maar eens een nieuwe avatar maken en een nieuw OS. En dit is al de tweede keer deze vakantie. Ben vorige week dinsdag ook al een keer gegaan ! ;D Heb nu dus niet zo veel zin haha~
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 10:53 am
Ik heb nog een aantal bladzijde voor mijn boek uit is en dan heb ik de serie waar ik zo verslaafd aan was geraakt uit T~T ik wil niet dat het eindigt D: /shot
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 11:05 am
Nieuwe boekenreeks zoeken D:
Ik haat het als boeken eindigen. Net zoals met Harry Potter. It doesn't end. Continue writing Joanne =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 11:19 am
Haha idd XD Heb ik met al mijn series laatst ook de Moorehawk Trilogy ook zo'n mooie serie D: en daar zat ik vaak bij te huilen bij deze had ik ook mijn momenten though.. en HP daar beginnen we maar niet over D: En anders gaan wij toch gewoon een vervolg schrijven op de HP boeken? I mean what do we have here? all new children c:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 11:28 am
Nu wil ik een kinda fanfic. En nee, deze schrijf ik wel dan. xD
Over Hogwarts and stuff. Like here D:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 11:29 am
Give it a shot my dear^^
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 11:31 am
Ja maar dan over wie en wat en story line and characters and stuff D:
William Lee Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 11:42 am
Oeh fanfics zijn leuk~ Naja ligt er aan over wie het gaat natuurlijk en hoe spannend je de eindes van de chapters maakt
Oeh William's set bijna klaar nog ffies kadertje in elkaar flansen en dan nog aan Jay werken =D