Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za mei 19, 2012 5:46 am
Daaah ik moet wat doen aan mijn activiteit hier ;o
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za mei 19, 2012 6:18 am
Haha iedereen Caro xD, Ik ga nu proberen te posten bij Connor <3 maar de verleiding Myra en Jack te gaan plagen in de rpg is zo groot voor Lyra D:
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 22, 2012 7:54 am
OLLYMURS Dat moest even. Dit is een lalalalala-topic. Dat mag (:
//Reanimatie a la Zsa-Zsa x)
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 22, 2012 11:59 am
Ik moet toch echt gaan posten binnen kort D: MEH STOMME EXAMENS T_T
Billie Anderson Afdelingshoofd Griffoendor & Docent Astronomie
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr mei 25, 2012 11:50 pm
HET IS 26 MEI.
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za mei 26, 2012 1:39 am
hallo (:
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za mei 26, 2012 7:50 am
Billie Anderson schreef:
HET IS 26 MEI.
HBC is jarig vandaag xD
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za mei 26, 2012 9:31 pm
HBC?
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za mei 26, 2012 10:35 pm
Jaah Helena Bonham Carter! (:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma mei 28, 2012 9:14 am
Morgen laatste twee examens sowieso van half 9 tot half 4 op school :C meh
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma mei 28, 2012 6:23 pm
Ahahahahaha xD Nien, die avatar is zo awesome >D Ik school van 7u45 tot 18u. Beat me.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 29, 2012 2:57 am
Token Gray schreef:
Ahahahahaha xD Nien, die avatar is zo awesome >D Ik school van 7u45 tot 18u. Beat me.
Jemig o_O wat zijn dat voor debiele schooltijden? D: Maar jij hebt toch vast studie achter je laatste les aan of niet? D: En ik ben like te moe T_T ik viel bij mijn laatste examen bijna in slaap..
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 29, 2012 6:37 pm
Lyra Lupin schreef:
Token Gray schreef:
Jemig o_O wat zijn dat voor debiele schooltijden? D: Maar jij hebt toch vast studie achter je laatste les aan of niet? D: En ik ben like te moe T_T ik viel bij mijn laatste examen bijna in slaap..
Eeyup, maar die is sowieso verplicht voor alle leerlingen uit de tweede graad (derdejaars en vierdejaars).
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di mei 29, 2012 11:42 pm
Pff belachelijk D: kan jij je echt concentreren op school? o_o *dit geval in iedergeval niet*
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 30, 2012 1:09 am
Niet in de studie xD Dan val ik meestal in slaap uit verveling XD in de les wel hoor c:
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 30, 2012 2:02 am
Pff, moeten echt alle plaatjes al bezet zijn D: Medon'tlike x)
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 30, 2012 8:58 am
Miep :3
Ik ga Nadine hier weer heen slepen en dan ga ik weer posten xD
Ebben Aicio Docent Verzorging van Fabeldieren
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 30, 2012 9:25 am
Grr, school steelt echt gewoon tijd en inspiratie. Why? D: Nja, sorry guys, heb het nogal druk gehad met school, keelontsteking, verkoudheid en mijn examens beginnen binnen twee weken, ja dan pas :3
Heb vandaag met een vriendin een heel recept in het Frans kunnen zetten en dan nog een heel deel uit kunnen breiden om aan 5 minuten te raken.
Dat was ook al het geklaag voor vandaag, nu maar eens met Ebben en Assie posten. Thanks voor de rang btw. n_n
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 30, 2012 9:28 am
I’LL TAKE TWO.
Me wants >D
Mèèh. Moet naar bed ><
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo mei 30, 2012 6:22 pm
Nog twee dagen en het is weekend ._. Moet. Volhouden. xD
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jun 01, 2012 6:07 am
Posten zal voor morgen worden waarschijnlijk (a)
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jun 01, 2012 10:33 am
Moet ook nog posten. Overal zowat bijna. D: Hii, forever alone chat talking >D
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jun 01, 2012 10:46 am
Yay, posten met Token blijft leuk c:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jun 01, 2012 11:08 am
'Course it is. Dôh. x)
Random sms'n >D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 11, 2012 3:02 am
Heeeee Connor heeft echt een supermooi onderschrift! (:
Ik wil graag een topicje met iemand maar ik heb echt geen tijd D: