Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 4:21 am
Zo snel? o.o
KIJK.. KIJK.. REC 1 EN 2! =D
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 4:25 am
Awesome Diantje! Ik reageer na het eten oke? Ik moet even mijn vriendin hiero vermaken n_n Dat klinkt best wel verkeerd trouwens o.o
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 4:26 am
Kenley Lilith schreef:
Awesome Diantje! Ik reageer na het eten oke? Ik moet even mijn vriendin hiero vermaken n_n Dat klinkt best wel verkeerd trouwens o.o
Ja, ja, ga jij je vriendinnetje maar lekker vermaken..
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 4:58 am
En speciaal voor Lyra heeft Connor weer een nieuw os >D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 5:16 am
Belinda Lestrange schreef:
Kenley Lilith schreef:
Ja, ja, ga jij je vriendinnetje maar lekker vermaken..
Heb ik al gedaan >D Blijkbaar houdt ze van tijdschriften lezen :3
Ik moet over een minuutje of vijf eten, dus ik ga nu weg en ben na het eten weer online! =D
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 5:19 am
Zsa you are amazing c:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 6:54 am
I got, I got a pocketful of sunshine! PUH!
#ADDICTED4LIFE
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 6:56 am
I got Zsazsa c: No one can beat that x3
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 6:59 am
I can if I want >D Maar ik ga er niet weer over beginnen (a)
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 7:00 am
/gaat ondertussen gewoon door met hard zingen en dansen en stuiteren door m'n kamer =D
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 7:13 am
/gaat ondertussen gewoon door met hard zingen en dansen en stuiteren door m'n kamer =D
Oeh! Dat doe ik ook al de hele tijd! Take me awaaaay, a secret placeee!
/stuiterstuiterboemboem
Ik heb trouwens gepost =D
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 7:15 am
Carolien, not again :C
@ Nien, you got a me? o_o
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 7:24 am
Ik zei dat ik braaf zou zijn
Rawr, I'm a dinosaur you know?xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 7:24 am
Rawhr :'D
EDIT; Fine, ik ben nu van Nien. Eigendom. C:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 7:42 am
Whoesh <3 ik hou van mijn Zsazsa x3
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:08 am
Lyra Lupin schreef:
Zolang je maar van mijn John afblijft D:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:10 am
Seriously.. o_o Ik ga gewoon wachten tot die tijd hoor, ik MOET het zien!
http://www.itallbegins.com/
Kenley Lilith Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:15 am
Oh My Gosh. Sammy zien willen. Jammer genoeg kan ik niet opblijven tot die tijd, maar dit is gewoon freakin' awesome!
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:17 am
Kenley Lilith schreef:
Oh My Gosh. Sammy zien willen. Jammer genoeg kan ik niet opblijven tot die tijd, maar dit is gewoon freakin' awesome!
Ikr! Ik ga het gewoon proberen, fuck mijn moeheid! Jammer dat je wel weer voor de rest van de episodes moet betalen (als ik het goed begrijp) maar omg.. het is zó awesome.. I hope so.. En hoewel het de echte HBC niet is.. ik heb begrepen dat het de tijd is wanneer HP geboren word, dus laten we het er maar op houden dat ze toen nog jonger was! >D
EN IK POST ZO, LIEFJE <3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:19 am
David Smith schreef:
Lyra Lupin schreef:
Een John? D: Ik heb Zsazsa ik hoef geen John x3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:20 am
-Komt nog een keer spammen..
I guess' Johnny Depp, Lyra
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:21 am
Lyra Lupin schreef:
David Smith schreef:
Lyra Lupin schreef:
Een John? D: Ik heb Zsazsa ik hoef geen John x3
Vraag maar aan Zsa, die snapt me wel xD
@Belinda; Ook, maar deze John is van John Barrowman :3 <3
Kenley Lilith Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:23 am
@ Diant:
Ik wist nog helemaal niet van dat Sirius Black project af Goed dat je het me hebt gezegd, want nu zit ik hem te fangirlen 'till dead. I wanna see, I wanna see! >D
Is goed hoor, schattie
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 8:41 am
JOHN BARROWMAN YES.
Ik heb geen idee waar jullie het allemaal over hebben :'D Maar mijn optreden stelde helemaal niets voor haha, gewoon voor een kleine groep mensen een paar liedjes tokkelen vanwege gitaarles, ik ben echt een amateur C:
WOWOWOWOW IK HEB HEEL TOEVALLIG DEZELFDE ZONNEBRIL ALS EMMA STONE :'D ECHT PRECIES DEZELFDE. YEAAAAH.
De zonnebril die ze hier op heeft:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 14, 2012 9:02 am
Gwen Bryson schreef:
JOHN BARROWMAN YES.
JOHN <3
Ik hou van John, en zijn stem <3 Heb 4 albums van hem xD