Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 9:14 am
YEAAAH.
Als we gesorteerd zijn, zullen we dan een topic samen doen? of een topic met Billie, die is deels gebaseerd op Rose Tyler
En ik vraag me heel erg af wie jij bent haha :')
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 9:14 am
Oh, she used to be a pearl.. «3
Stiekem like ik Billie heel erg o_o
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 9:15 am
Vind ik best hoor. Deze Coffee King moet eens wat mensen leren kennen x'D Hopelijk mag 'ie docent worden
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 9:29 am
Nu voel ik me toch bijna evil omdat ik geen puf heb om die karakterkaarten te gaan lezen..
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 9:30 am
Ik kan gewoon niet geduldig zijn, maar dat ben ik nog nooit geweest . Misschien moet ik maar eens aan mijn The Legend of Zelda x Hetalia cross-over gaan beginnen x'D
Aika Mustela Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: You can't get me, dude c: Bekwaamheid: Bezweringen, Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 9:39 am
Oh right. Een avatar. Zoek ik zo wel uit, ik heb al een faceclaim in gedachten c:
Heb zo'n zin om te rpg'en <33
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 9:49 am
Ja mensen. De Admin's en Mods hebben een lichtelijk vreemde kleur. Maar aangezien ik er gewoon niet meer uit kwam met de kleuren, heb ik het maar zo gedaan :3 Ik vind het niet eens zo slecht staan xD
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:03 am
Mijn kleur ownt 'm stiekem >D
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:13 am
Jij en je personage owenen zelfs zonder dat kleurtje hoor x3 c:
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:17 am
Belinda Lestrange schreef:
Stiekem like ik Billie heel erg o_o
Yeah, leuk om te horen! Ik wil wel een topicje doen, maar ik moet ook nog bij Token antwoorden en ik ben nooit zo snel C:
Pff.. Ik krijg maar geen zwart randje om mijn avatar, echt heel raar. Telkens als ik hem upload valt het randje weg ofzoiets D:
Die kleuren van de admins & mods vind ik juist gaaf!
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:18 am
Awh <3 =D
IkmisNienD:
En dankzij Gareth werkt m'n randje =D
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:20 am
Gwen Bryson schreef:
Pff.. Ik krijg maar geen zwart randje om mijn avatar, echt heel raar. Telkens als ik hem upload valt het randje weg ofzoiets D:
Dan is je avatar te groot en wordt deze automatisch verkleind ;3 Daardoor valt het randje weg xD
@John; Niets te danken heuwr <3
Alexander Lightwood Docent Summoning
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: Will you ever fall in love with me? Bekwaamheid: Summoning
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:35 am
@Nadine: doe maar rustig aan hoor. Ik vertrek dinsdag op kamp, voor 12 dagen, dus dan kan ik toch niet echt posten ^^'
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:37 am
Ik twijfel over Ianto's profielplaatje Ik heb wel een ander plaatje, maar ik ben bang dat dat problemen gaat opleveren. [Ik ben voorzichtig xd]
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: Will you ever fall in love with me? Bekwaamheid: Summoning
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:42 am
Dux en Alec zijn zo cute ;__; En ik lees zo'n zielige fanfic.. all dem feelz man :'(
Gwen Bryson Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:47 am
Heb ik mijn avatar in het goede formaat, zegt dat ding:
"Your file is too large or corrupted" ? Ik raak echt gefrustreerd haha.
@ Max Dux en Alec zijn cool! Ik ben jullie topic aan het stalken haha
En ik ga naar bed, trusteeeeh peoplez! C:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:47 am
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:48 am
Ja I know, heb ik ook vaak genoeg last van.. als het niet groter is dan 150 x 199, kan je hem makkelijk bij 'andere link' plaatsen =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 10:51 am
Gwen Bryson schreef:
Heb ik mijn avatar in het goede formaat, zegt dat ding:
"Your file is too large or corrupted" ? Ik raak echt gefrustreerd haha.
Je moet 'm uploaden en dan de directe link in het onderste balkje doen Dan doet 'ie het wel.
Ik lees een Torchwood fanfic, terwijl ik uit mijn stoel tril van de kou en vermoeidheid. Geloof dat ik maar eens naar bed toe moet. Ik wil niet.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 11:13 am
Ik liep daarnet al m'n Lyra topics af te zoeken naar een Connor quote, en I got him now =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 12:11 pm
Ik heb een freakin' grijns op m'n gezicht door dat ene topic x'D
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 12:21 pm
Go Max
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 12:56 pm
Vanmiddag ga ik iets aan Ianto's voorsteltopic veranderen x'D
Aika Mustela Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: You can't get me, dude c: Bekwaamheid: Bezweringen, Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 12:57 pm
Nah.. Heb nu geen zin meer m'n avatar af te maken, ga slapen xD
Night ~
Gwen Bryson Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 15, 2012 6:21 pm
WAT HEB IK GEDAAAAAN Ik wou even de held uithangen en op tijd op staan zo dat ik ontbijt voor mijn broertje kon maken en hij op tijd naar school zou kunnen, maar gister avond ben ik tot half vier opgebleven omdat ik aan mijn verhaal bezig was en de tijd vergeten was :'D Dus nu heb ik zo'n twee uur geslapen. Zodra hij naar school is duik ik mijn bed weer in haha C: