Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:55 am
Kay ^^
Nya, ik kan zelf nooit wachten met beginnen met posten, zeker niet als ik mn char tof vind zeg maar.
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:59 am
Nja, tis dat daar maar twee mensjes op zitten die ik ken van het RPG'en Ben nogal uniek op dat gebied xD
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 7:08 am
Lol xD
Oeh, binnenkort krijg je een mede-grifje; Riot zal worden ingedeeld bij Griffoendor werd er in zijn topicje gezet ^^
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 7:23 am
Yeay xD Wordt tijd dat er nog een een Griffie komt (a)
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 7:43 am
^_^
Riot has enough guts for it xD Vraag me alleen af of Griffoendor zo blij met hem gaat zijn lol. Ach, dat komt vast wel goed
Teddy Lupos Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 7:53 am
Zolang hij lol kan trappen heeft Teddy er geen problemen mee ... I think xD
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 7:55 am
Ligt eraan wat voor lol. Riot is niet iemand die het kan waarderen als er plotseling pranks met 'm uit worden gehaald xD Pranker in kwestie vind dat vaak ook niet heel fijn, omdat Riot's reflexen soms wat overreacten. Maar als je Riot wat leert kennen en je niet laat afschrikken door zijn houding is het een goeie gozer waar je nog best lol mee kan hebben.
Teddy Lupos Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 8:02 am
Komt wel goed :3 Anders haalt hij Lyra er wel bij *fluit*
Over Lyra gesproken *gaat verder posten*
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 8:03 am
Lol xD For what, punishing Riot? xD
Schmeee, me wil ook posten :<
Teddy Lupos Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 8:06 am
Aw, Quinty kleurt je naampje zo wel even
Denk ik :3
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 8:11 am
*hopes*
Nya, ben echt benieuwd hoe het gaat worden; RPGen met Riot alsie magical powers heeft xD
Teddy Lupos Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 8:22 am
Had ik ook met Aswin xD
Teddy komt gewoon uit de boeken
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 8:25 am
Schmee, ik had nit zo'n zin in een boekchar xD Dus mijn oude rebel maar van stal gehaald lol *gooit Riot-san in topic* Ga eens sociaal zijn jij ^^
Teddy Lupos Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 8:30 am
Nja, Remus was mijn lievelingschar dus dan speel ik zijn zoontje maar xD
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 8:31 am
Lalz ^^
Hij was sowieso awesomesauce :3
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 10:54 am
Je mag wel al posten hoor Riot word idd zo snel mogelijk door Quinty in de gebruikersgroep geplaatst en als Riot Teddy iets aan doet zal Lyra zorgen dat hij wenst nooit geboren te zijn.. XD te beschermend tegenover haar jongere broertje? ()=D nah :3
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jun 26, 2012 5:28 am
Gud ^_^ Kan ik gewoon ergens posten, of moet ik iets met iemand anders afspreken of zo? (weet ff niet precies hoe dat op dit forum gaat)
Lol, relax; Riot is eeen actie-reactie type; hij doet iemand pas iets aan als diegene hem iets doet. Be nice to him and he's allright ^_^
Teddy Lupos Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jun 26, 2012 5:43 am
Je mag gewoon posten n_n
@ Nien: D'aw *hug* xD
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jun 27, 2012 6:25 am
Nyaa, *komt hier even spoken*
Rue Talisker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: - Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jun 28, 2012 9:11 am
Hehe sorry Lyra is like nogal overbezorgd over Teddy draaf af en toe beetje door er in ()=D Und mijn laptopie doet het weer dankzij mijn beste vriend <3
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jun 28, 2012 9:25 am
Lol, de kans dat ze Riot echt kan laten wensen dat hij nooit was geboren is gelukkig nihil; daar is hij te ver naar de kloten voor, trust me. The poor thing is pretty fucked up.. xD
En damn, ben samen met iemand horror aan het schrijven èn Amnesia filmpjes aan het kijken. Haha, who needs sleep anyway? xD Staring wide-eyed at the ceiling is infinitely more fun....
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jun 29, 2012 7:41 am
Dubbelpost tralala
Ik ben in een horrorstemming xD
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 01, 2012 10:03 pm
Het is scary *_*
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 02, 2012 8:49 am
Amnesia? I know right xD Maar ergens ook hilarisch, als je pewdiepie's commentaar erbij hebt iig xD En ik krijg er veel inspiratie van ^^
September Cephei Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 18 Partner: Lolz. Nay. Bekwaamheid:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 02, 2012 9:21 am
Plotseling, nieuw character xD Moet nog ff Seps setje enzo toevoegen xD
Edit; all done ^^ Benieuwd in welke afdeling men hem flikkert xD