Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jun 15, 2012 7:17 am
Thankyou. c:
Na de examens weet ik echt zeker wat m'n tweede accountje word. <3
CryBaby is sow sad now. ;_;
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jun 16, 2012 1:47 am
Ik ben ook sad xD Nog steeds niemand gereageerd bij Token D:
Chayenne Drago Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: Nope Bekwaamheid: Verweer tegen de Zwarte kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jun 21, 2012 5:23 am
De laatste tijd is niemand meer online:( dan kan ik ook niet verder met me Rpg, jammer
Aswin Wright Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love is like heaven Bekwaamheid: Bezweringen~Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jun 21, 2012 5:27 am
Bijna iedereen heeft examen denk ik n_n
Chayenne Drago Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: Nope Bekwaamheid: Verweer tegen de Zwarte kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jun 21, 2012 5:28 am
jammer, maar toch, iedereen moet wel zijn best doen voor het examen!
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jun 21, 2012 11:05 am
En voor mij is het ook een kapotte laptop die op zijn vroegst dinsdsg of woensdag gemaakt kan worden echt posten ga ik namelijk niet doen op mijn ipod..
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jun 22, 2012 1:34 am
Is niet erg <3
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr jun 22, 2012 12:15 pm
En Jennifer voor ik het weer vergeet te zeggen het onderschrift van Chayenne is nogal heel groot gelieve dat je die verkleint tot een kleiner formaat als bijvoorbeeld die van Aswin, Connor en Lyra
Chayenne Drago Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jun 23, 2012 10:46 pm
owhja sorry:$ ik zal het gelijk weghalen, ik weet, beetje groot:P ik met hem inkleinen alleen had het een beetje druk,
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jun 24, 2012 12:07 am
Gudday all *nieuw hier is*
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jun 24, 2012 5:05 am
Hello c:
& nog één gebruiker en we hebben er 100 =D
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jun 24, 2012 5:34 am
Lol xD
Schmee, hoop dat mn char wordt goedgekeurd :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jun 24, 2012 9:28 am
Ik zal eens kijken of ik geen rare dingen tegen kom in je karakter al weet ik niet hoever ik kom op mijn ipod
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 4:35 am
Oh geloof me, rare dingen kom je sowieso tegen; Riot is vrij raar, really.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 5:30 am
Dan ken je mijn Lyra nog niet xD die heeft een ingewikkelde geschiedenis :3
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:08 am
Ghehe, gelukkig. Ik wist namelijk niet zeker of Riotje niet tè was voor een HP-forum, maar dat valt dan wel mee dus ^_^
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love is like heaven Bekwaamheid: Bezweringen~Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:16 am
I know you n_n *beroepsstalker*
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:20 am
Doesn't surprise me xD Heel wat mensen kennen me van dit personage ^_^ Van welke site ken je me dan? Heb m namelijk op vrij veel sites
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:30 am
Who are you then? D:
En op welke sites, dat helpt misschien ook? =D
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:35 am
Horses Home Highold Back Horse Tycoon Feral Heart Het Grote RPG Forum Verhalen Forum
Verder nog wat paardensites, maar da's al vrij lang geleden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:36 am
Horses Home ^^
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:46 am
Wie ben jij daar?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:50 am
You really want to know that?
Jaimy
Riot Masquerade Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:53 am
*gaat even opzoeken op HH*
Oooh, die xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jun 25, 2012 6:54 am
Ghehe, nja duurt even voor ik echt begin te posten op een site :3