Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:04 pm
Dear StarClan, I love this fanfic <3
Anyhow :3 @Pomme; Als je wilt kan ik een randje om je sig maken :3 Epic gif trouwens ^^'
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:07 pm
Lindsey Stirling I freaking love violin music x3
Jay Jung Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 jaar Partner: We gon' party like; Lilililalala~ Bekwaamheid: Zwerkbal en spreuken en bezwering
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:14 pm
@okayidkyourname: Yeah that would be very awesome! Ik kan dat niet >.< En thank you very much =D En dat terwijl Nien hem iets engs vond hebben, haha! He's just *nom* irresistible~
Mea Edwards Docent Gedaanteverwisseling
Wizard ID Leeftijd: 26 years old already. Partner: One more fcking love song, and I'll be sick. Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:16 pm
En hello =D
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:17 pm
Oeh~ Hello John =]
Ben je nieuw, of heb ik je gemist? xD Als je nieuw bent; Welkom welkom =D
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:18 pm
Alleen een randje of eventueel nog naam erop? :3 Ik werk de laatste tijd veel met .gif bestanden, dus ik kan wel wat doen :3 Zelfs kleur toevoegen xD Maar niet in grote maten xD
*Gaat Photoshop opstarten*
Wizard ID Leeftijd: 26 years old already. Partner: One more fcking love song, and I'll be sick. Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:27 pm
Neewh, John is like .. ehm. Second name. Stuff. D:
http://WijstnaarConnor.That'smetoo =D
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:31 pm
@John/Zsa: aaaah okaay =']
@Idkyourname: Ummm doe maar gewoon enkel een randje! Ik houd van simpel~ Heel erg bedankt alvast. Ik ga nu overigens slaapjes doen, dus zie hem morgen dan wel verschijnen als je nog wakker blijft haha !
Lekker slapen iedereen <3 Morgen naar de Efteling en dan zeeën van tijd om te typelen met iedereen van jullie.. jaja iedereen <3
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:31 pm
Ik heb ze je net opgestuurd Xd En een mét naam, aangezien ik dit nu pas zie x'D
William Lee Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:33 pm
Ghehe toch voor diegene met naam gegaan~ Super mooi namelijk =D
Nu ben ik wél naar bed ^^, Goodnight~ <3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:42 pm
Os is iets te groot vind ik. //kucht D:
Maar dat doe ik straks wel. Als ik geslapen heb xD En nu karakter nog wat uitdenken, lezen, en dan slaapjes doen <3 C:
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:52 pm
Mimimi geweldig idee voor een nieuwe char, maar ik moet Collin en Dux actief houden, ze zijn te awesome.
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 17, 2012 12:55 pm
Ik ga David een nieuw setje geven :F Morgen xD
Nu ga ik pitten. Dada <3
EDIT; Some people are gonna kill me voor mijn setje xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 12:42 am
Quinty xD
Meuhh. Ik besloot om eens te leven ofzow. C:
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 12:43 am
Wat nou D: Laat mij ook eens mijn pleziertje hebben x'D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 12:56 am
Ik begin weer met H2o, Just add water. Ik heb die serie m'n hele kinderjaren gezien, herinneringen. C:
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 12:59 am
Zussie.. we hebben ook nog kinderen hier op de rpg volgens mij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 1:10 am
Ik wíst gewoon dat ik commentaar zou krijgen. Ik wíst het x'D Heb toch nog een tijdje vol gehouden
En wat is er trouwens zo erg aan? Een ontbloten rug en een zin die de meeste kinderen niet snappen x'D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 1:23 am
Ik had het ook over je sig En tegenwoordig snappen kinderen veel meer dan toen wij nog echt jong waren.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 1:32 am
Daarom juist :3 Dan lijkt het mij niet echt dat ze er problemen van maken. Ik overschrijd de 18+ regel niet :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 5:11 am
Al twee volledige seizoenen gezien, ik ben goed bezig xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 5:38 am
Pff eten gaat amper met die verhogingen op mijn kiezen T_T stomme beugel..
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 5:49 am
Nien...
Er staat een fout in je sig x'D Het is toch "You don't know you're beautifull"?
Roos Wemel Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love doesn't come in a minute, sometimes it doesn't come at all.. Bekwaamheid: Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 5:51 am
Hahaaah het is "You don't know you're beautiful", want alleen het woord "full" schrijf je met twee l'en.
Ik ben niet bijdehand.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 18, 2012 5:56 am
Zsa heeft hem voor me gemaakt, en Caro had het ook al gezegd x] maar ben te lui om het te veranderen =']