Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Love can get me if it wants to, and then I will come Bekwaamheid: Bezweringen, Verweer tegen de zwarte kunsten.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 17, 2013 6:56 am
Ik zal gaan antwoorden, ik voel inspi opkomen...
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 17, 2013 9:25 am
Mweh mn onderschriftje doe ik later c': Maar.. Jack Harries <3
Syra Ravin Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Years Partner: Lights will guide you home Bekwaamheid: Spells & Quidditch
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 19, 2013 2:43 am
Hey, het wordt weer actief c:
Max Perkamentus Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 19, 2013 5:30 am
Waneer weet ik of ik een Griffoendor of Ravenklauw zit?
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 20, 2013 12:37 am
Syraaaaa, wanna topic? :3
Syra Ravin Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Years Partner: Lights will guide you home Bekwaamheid: Spells & Quidditch
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 20, 2013 3:28 am
Ofcouuuuuurse c: Wie maakt?
Keira Parker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Love can get me if it wants to, and then I will come Bekwaamheid: Bezweringen, Verweer tegen de zwarte kunsten.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 20, 2013 6:12 am
Oee ik mag het weer actief worden.... Ik heb zoveel inspi hier en ik kan het eindelijk weer een beetje kwijt... Me likes....
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 20, 2013 6:34 am
hoi allemaal
kan er iemand goed lay-outs maken?
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 1:10 am
whoa heart attack bc harries.
Anyway, sinds wanneer zijn er plots weer mensen online wat. Ugh, zodra ik klaar ben met m'n examens update ik de lay wel, het heeft wel lang genoeg gesneeuwd
Max Perkamentus Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 4:24 am
Wie is klassenoudste van Griffoendor?
Jace Wayland Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years Partner: Try to lead me, and you know how hard it would be to catch my heart Bekwaamheid: Verweer tegen zwarte kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 5:13 am
AND HE'S ALIVE! xD
Keira Parker Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 5:43 am
Nieuwe ava jeej En misschien is het een goed idee om dat bal door te laten gaan? Dan word het nog activer en ik denk dat veel mensen daar wel op afkomen en dat ze dan weer zien dat ook zonder evenementen Tng leuk is.... Het is maar een ideetje, maar toch... Iemand topic?
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 6:12 am
niemand?
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 8:47 am
Token Gray is de klassenoudste van Griffoendor.
Jace Wayland Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years Partner: Try to lead me, and you know how hard it would be to catch my heart Bekwaamheid: Verweer tegen zwarte kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 8:50 am
En toen had ik ineens heel veel inspi voor Jace, maar was ik nog niet ingedeeld x'D
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 8:52 am
Ik moet zo eerst helpen met afwassen sorry, daarna zal ik je karakterkaart wel doorlezen en je indelen, het zag er niet heel lang uit. Maar van wat ik haastig gezien had leek het niet verkeerd
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 8:55 am
ik ben ect heel slecht in layouts maken maar goed ik zoek morgen of zo wel iemand want ik ga nu slapen
Jace Wayland Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 8:55 am
@Lyra; Okii succes met afwassen xD Ik zal hem nog wat verbeteren..
Keira Parker Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 8:57 am
Ik hou niet van de afwas doen.... Maar welk os'je voor Keira vinden jullie het mooist?
Of die ik nu heb?
ginny wemel Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 9:01 am
en morgen thuisonderwijs en thuisbegeleiding maar nu ga ik echt slapen doei
Jace Wayland Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 9:01 am
Ehmm.. ik denk dat ik de tweede het mooist vind, maar je moet het zelf weten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 9:07 am
Ik ben er ook geen fan van.. ugh mijn ma preekt namelijk altijd tijdens het afwassen over hoe slecht ze het heeft --' Maar goed ik ga maar eens je karakterkaart lezen
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 21, 2013 9:17 am
Hey guys :3 & dat is niet zo'n slecht idee ha maar eerst maar eens door m'n examens komen. Ik heb net like 2 uur hardgelopen and uhg. ;_;